muahhxhh !

❤jAnTuNg HaTi BaBy PinK ❤

❤❤❤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

doakan kebahagiaan kami :)

(◕‿◕✿)❤بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ❤❤Ya ALLAH Ya TUHAN kami,Seandainya telah KAU catatkan dia milikku,tercipta buatku dekatkanlah dia padaku satukan hatinya dengan hatiku,titipkan kemesraan di antara kami agar kebahagiaan itu adalah ABADI,dan TUHANKU yang MAHA PENGASIH,seiringkanlah kami dalam melayari ketepian yang sejahtera seperti mana yang ENGKAU kehendaki..AMIN YA RABBAL A'LAMIN(◕‿◕✿)❤❤❤

armi ♥ ainaa

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

hello bUNNy :))

hye.. lame dah kan tak update diaries pinkybunny ni kan. ;( sorry sgt sbb ter lah bz. tapi skrg tak dah kot. :)
kpd bloggers t sy follow okeh . fuihhh.tersgtlh lah bnyk story mau diceritakan.tapi wait la. heheh . tak kesempatan ag :) hummm.ape ea citer tuk malam nim :p
tadeee..dengan menunggu my bunny bermain futsal sesame kwn2 nye sy menjengak lah diaries nim yg dh lame tak bukak. sorry again. ;(
terasa rindu nak menaip sal my bunny laa :)
hummm.dah genap sebulan kami tak berjumpa.huihh..lame la an?tape laa.sejauh mane kita berada tapi hati tetap satu n bersama kan syg ? hik3..
mcm ni lah bila belajar tak ditempatkan tempat sekali.terpaksa la berjauhan.menanggung rindu 24 jam ! ;( sobss.. (!_!)
cinta uitm vs cinta uia
ainaa <3 armi

To My BunNy beAr
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
What I'd do to have you
 here!
I wish you were here.
Damn!
What I'd do to have you
near!
I wish you were here.

I love the way you are
It's who I am, don't have to try hard
We always say, say like it is
And the truth is that I really miss
No, I don't wanna let go
I just wanna let you to know
That I never wanna let go
i wish you were here with me 24 hours ! ;(
macam ni lah kami dan sy amat benci bila berjauhan dgnnya ! ;(
sy trus bersabar tnggu 3 weeks ag :)

miss you syg ! 


No comments:

Post a Comment