muahhxhh !

❤jAnTuNg HaTi BaBy PinK ❤

❤❤❤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

doakan kebahagiaan kami :)

(◕‿◕✿)❤بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ❤❤Ya ALLAH Ya TUHAN kami,Seandainya telah KAU catatkan dia milikku,tercipta buatku dekatkanlah dia padaku satukan hatinya dengan hatiku,titipkan kemesraan di antara kami agar kebahagiaan itu adalah ABADI,dan TUHANKU yang MAHA PENGASIH,seiringkanlah kami dalam melayari ketepian yang sejahtera seperti mana yang ENGKAU kehendaki..AMIN YA RABBAL A'LAMIN(◕‿◕✿)❤❤❤

armi ♥ ainaa

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

im here :)

hai . :)


setelah sekian lama saya mendiamkan diri dalam dunia blog nie bukan ape . :)
mendekatkan diri dengan my bunny. sbb dia da nak tggal saya pergia jauh sgt :(
sobss sobss. tapi,tak pe lah. adap seorang student kan?pape pun minggu nie byk mase bsama kami luangkan dan alhamdllah semakin hari semakin sayang.semakin bertambah tambah sayang :)
tak de mase nak pk hal org lain. duk memikir hal dia dan **** . hehe. nanty kan citer terbaru yang tak la hots sgt akan diupdate. hehehe. ade citer yang nak dkongsikan.tai biar la dulu eaah . hehehe :))

for my bunny : thank you so much for the suprise! baby tersgtlah terkejut n tak sngka :)
baby janji akan jaga dea elok2 spt mana baby jaga kamu :)
i love u
i love u so much ! <3

1 comment:

  1. walaupun berjauhan... kalau dah jodoh, akan bersatu jua.

    ReplyDelete