muahhxhh !

❤jAnTuNg HaTi BaBy PinK ❤

❤❤❤
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

doakan kebahagiaan kami :)

(◕‿◕✿)❤بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ❤❤Ya ALLAH Ya TUHAN kami,Seandainya telah KAU catatkan dia milikku,tercipta buatku dekatkanlah dia padaku satukan hatinya dengan hatiku,titipkan kemesraan di antara kami agar kebahagiaan itu adalah ABADI,dan TUHANKU yang MAHA PENGASIH,seiringkanlah kami dalam melayari ketepian yang sejahtera seperti mana yang ENGKAU kehendaki..AMIN YA RABBAL A'LAMIN(◕‿◕✿)❤❤❤

armi ♥ ainaa

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

selamat hari raya awk ! :P





assalamualaikum awak :)
disini,malam ini..
saya nak mintak maaf bnyak2 nan awk tau
saya tau sy bnyak uat sala nan awk
maap laa salah n silap saya
merajuk bukan tanda tak sayang
tapi merajuk manja kowt 
:P
maafka ea smuanya?
pas raya saya majuk majuk ag eah?
heheheh:D
*nak duit raya esok ea ?*
:b
tak sabar laa nak paka baju yang sedondon nih 
hehehehe
:)
k laa awk.tak nak text text bnyak.
t saya text lam hp la ea
yg penting,
awk jantung aty saya
awk cinta aty saya
awk hati perut saya
awk sgalanya
awk awk awk lah
ahmad armi najamuddin
:)
muah ! :*
cinta awk sgtt
samat ary raya awk !



yang ekhlas dari *baby ucuks*






No comments:

Post a Comment